Monday, May 10, 2010

The Mother's Day Eve ...

tok tok ...

ada msg masuk ... sapa la pulak petang2 Ahad ni ...

"alg, abah suruh msg je mama Mother's Day ... "

"huh? A dah msg ke?"

"Dah" ... ringkas nye ...

"Msg apa?"

"salam, happy Mother's Day, may you always be blessed with His guidance and happiness."

Msg tanpa perasaan tersurat, namun penuh yg tersirat, aku faham apa yang bergelodak di hati adik aku yg sorang ni, tapi aku x salah kan dia, aku pernah lalu apa yg dia rasa.

"hmmm...tgk la, kalau alg msg pon mlm2 karang, xde mood"

A terus membisu.

Aku mula berkira2 apa yg nak aku sampai kan ...

dalam 930 mlm, aku rasa mcm mata aku dah layu ... msg je la, igtkan nk tunggu 1130mlm ... tapi x larat la ...

"salam ma, Happy Mother's Day,
Thank you for being such a great parent and teacher for us, but we are very sorry for we giv u nothing but tears n heartache, may u b blessed with eternal happiness always, after this."

no signature that I used to have : your daughter ...

aku tekan butang send dgn mata pedih ... ya Allah, jgn la dia balas ...

Alhamdulillah, sampai hari ni x berbalas ... xpe, aku lagi gembira, dari dibalas dgn kata2 menusuk jiwa....

Terima kasih Allah, doaku Kau terima ....

No comments:


Peace of Mind...