Saturday, May 15, 2010

Tak faham ...

13/5

1030am ada call masuk ...
x angkat, mmg malas nk jwb ...
pastu abis ..

dah abis, cepat2 silent kan, pastu tinggal atas meja ...
pegi buat keje...
lepas x igt brapa lama, ada 6 missed calls - org yg sama ... ignored

4ptg - ada lagi, ignored jgk ... blinking stopped
lebih kurang kul 7ptg ... tgk lagi ada lagi 4 .. so total 10

ignored!!

14/5 benda sama ... tp ari ni lg persistent, 28x .. x peduli jgk wat je keje ... sabar da makin kurang

15/5 sama lagi ... tp ari ni hari sabtu, tak reti bahasa ke, hari org cuti ... called in seawal 730pg, apa hal? ko je ke ade hal urgent, aku tadek??


silent d phone ... ignored ...

sampai kul 845 ... msg masuk .. nk jumpa boleh? ada hal... apa kes? x bleh ckp awal ke?

AKU PALING BENCI ORG WAT PPLAN SESUKA ATI DGN X CONSULT DULU ... aku nk tido ok, hari sabtu ... aku ignored ...

kul 11, da breakfast sume, baru aku msg, ade inform earlier ke nk jumpa? sbb saya x suka nk bgn awal2 hujung minggu pastu nk kluar tanpa perancangan ... hanya kerana tu je waktu yg awak ada,

saya kene follow ke?
saya ni tadek keje lain ke nk layan awak sorang je ke?
saya dah nk ilang sabar ni, jgn sampai saya ilang rasa hormat ...

jgn penting diri k! tolong lah!

aku da hilang sabar nih ... jgn sampai aku ilang hormat pulak!

No comments:


Peace of Mind...